Za dalą dal - Edward Stachura

Jerzy Satanowski - Za dalą dal

Edward Stachura

Ja wiem, ja wiem,
Że gór tych
Siedem jest.

Wiem też, wiem, też
Przejść muszę
Siedem rzek!

I ciągle dal,
Za dalą dal,
Zawieja, żar i kurz.
I nie wiem nawet już,
Czy tam gdzieś
Będzie kres.

Już w żadnych
Oczach
Nie będę
Mieszkać mógł.

Już w każdych
Włosach
Zobaczę
Wstęgę dróg!

I ciągle dal, za dalą dal,
Śnieżyca, żar i kurz.
I nie wiem nawet już,
Czy tam gdzieś
Będzie kres.

Piszę do Ciebie takie rzeczy
Bo wiem, że ty rozumiesz i czujesz
A, że tak rzadko piszę, to dla tego
Że nie starczy mi sił na wszystko
Piszę do Ciebie również nie dla tego
Że szukam pomocy czy pocieszenia
Ty wiesz, że tak daleko jak zapędziłem się
Nikt pomóc raczej nie może
To jest sprawa między mną a mgłą

Ja wiem,
Dlaczego
Zaszumiał
Nagle wiatr.

I słyszę,
Mówi,
Że w drogę
Na mnie czas.

I ciągle dal,
Za dalą dal,
Zawieja, żar i kurz
I nie wiem nawet już,
Czy tam gdzieś
Będzie kres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz