Mała Włoszka z Milano

Pino Daeni
Janusz Popławski
Mała Włoszka z Milano

Witold Rychter

Pachnących kartek plik
W nich miłości jasne słowa
Młodzieńczy, szczery serca krzyk
I baśń miłości purpurowa
Upojeń piękne dni
W sercu dziś ożyły znowu
Ten drogi list obudził mnie
Z uśpienia w smutku śnie

Mała Włoszka z Milano
W białej willi wśród palm
Wzrok wytęża co rano
I wpatruje się w dal
Może, gdy dzień ten minie
Ktoś zaklaszcze tam znów
W cichym lasku wśród pinii
W tym zakątku jej snów

Wiem, że na mnie tam czeka
Wiem, że o mnie tam śni
Moja mała, daleka
I że wierną jest mi
Nie płacz, nie płacz, kochana
I słoneczną ukazuj twarz
Mała Włoszka z Milano
Wiesz, że serce me masz

Gdy przyjdzie szczęścia dzień
Cudny dzień, gdy troski miną
Powrócą chwile jasnych śnień
Z jedyną, włoską mą dziewczyną
Glicynii kwiaty znów
Kielichy barwne rozwiną
Powrócą chwilę naszych snów
Miłości pieśń bez słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz