Nanette - Aleksander Jellin

Marian Demar - Nanette

Aleksander Jellin

Zostań, nie bądź tak okrutną
Powiedz, skłam, że kochasz mnie
Zostań, tak mi jakoś smutno
Tak mi dzisiaj jakoś źle

Wiem, nic mi nie masz do powiedzenia
Mówisz, że trudno dziś cośkolwiek rzec
To są wymówki, a więc do widzenia
Byłaś najdroższą mi – to jedno wiem

O Nanette, Nanette, bądź zdrowa
Moja rozpacz przejdzie wnet
I zapomnę twoje słowa
Twe pieszczoty, o Nanette

O Nanette, Nanette, bądź zdrowa
Nigdy już nie wspomnę cię
I nie będę cię żałował
Żegnaj mi Nanette, adieu

Po co żale, skargi, łkania
Nie rozpaczam, bo i cóż
Wiem, że oto czas rozstania
Wiem, nie kochasz dziś mnie już

Trudno uwierzyć, że to na zawsze
Że już zerwana uczuć naszych nić
Na nic najczulsze słowa i najłzawsze
Wszystko skończone, tak już musi być

O Nanette, Nanette, bądź zdrowa
Moja rozpacz przejdzie wnet
I zapomnę twoje słowa
Twe pieszczoty, o Nanette

O Nanette, Nanette, bądź zdrowa
Nigdy już nie wspomnę cię
I nie będę cię żałował
Żegnaj mi Nanette, adieu

Obrazy: Konstantin Razumov

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz