Przyjdź dziś do mnie skarbie mój - Andrzej Włast

Hab' ein blaues Himmelbett
Stefan Witas - Przyjdź dziś do mnie skarbie mój

Andrzej Włast

Przyjdź dziś do mnie skarbie mój
Czeka cię rozkoszy zdrój
W słodkiem sam na sam noc minie nam
Odetchniemy wonią róż
Szampan da do pieszczot znak
I zostaniesz już, czy tak, o tak

Dam ci perły wszystkich mórz
Dam ci złoto jasnych zórz
Serce moje też na zawsze bierz

O dziewiątej minut pięć
Gdy masz taką szczerą chęć
Przyjdź w najbliższym dniu
Na słodkie rendez-vous

Tu czeka cię rozkoszy moc
Wśród pieszczot twych upłynie noc
Spowita w miliardy gwiazd, pełnych kras
Tej nocy nikt nie ujrzy nas

I tylko gdzieś wśród starych drzew
Zanuci ptak swój cichy śpiew
I minie nam cudnej tej nocy czas
A jutro złote słońce ze snu zbudzi nas

Franz Lehar. Frasquita

4 komentarze:

  1. O, patrz, właśnie wrzuciłem. ;) Tekst dostałem, pewnie od Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie wiedziałam kto jest autorem. Teraz wiem!

      Usuń
  2. kto w dzisiejszych czasach potrafi tak piękne słowa tworzyć? Utwór znałem,lecz autora Polskiego tekstu nie -dzięki Waszej stronie uzupełniłem ten brak-bardzo dziekuję,będę polecał wszystkim tę znakomitą "kopalnię"Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń