Przyjdź dziś do mnie skarbie mój

Franz Lehar - Frasquita

Nicolai Gedda
Schatz, ich bitt' dich, komm heut' nacht

Ryszard Tarasewicz
Aria Armanda z operetki Frasquita

Przyjdź dziś do mnie skarbie mój
Czeka cię rozkoszy rój
W słodkim sam na sam
Noc minie nam

(?) cię okraszą z róż
Szampan da do pieszczot znak
I zostaniesz już
Czy tak? - o, tak

Dam ci perły wszystkich mórz
Dam ci wszystko złoto zórz
Skarby te są twe, gdy ujrzę cię

Jedenasta minut trzy
Czyichś kroków szmer - to ty
Nie obawiaj się
Tu nikt nie śledził cię

Więc moją już, więc już cię mam
Tu szczęścia nic nie zmąci nam
Co prawda księżyc (?) nie raz
Lecz intruz ten nie zdradzi nas

Slysz, z bliskich drzew, wzdłuż parku gdzieś
Bard słowik śpiew bez końca śle
A świt którędyś cichutko trzpiot wlazł
Wstać śpioszki, woła, ze śniadaniem czekam was

Przyjdź dziś nocą, błagam cię
Wszystko dam, co dziecko chce
Spraw, bym nie był sam
A wszystko dam

Mam łóżeczko, mówię ci
Ach jak słodko tu się śpi
Przyjdź dziś spocząć w nim
Ty przyjdziesz  - wiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz