Z każdym dniem do ciebie dalej - Grzegorz Wasowski


Irena Santor
Z każdym dniem do ciebie dalej

Grzegorz Wasowski

Z każdym dniem do ciebie dalej
Z każdym dniem i nocą
Na cóż teraz mi korale
I zwierciadła po co
Nic po fiołkach ni gerberach
Nic po dniach, co będą
Gdy już tobie, miły, teraz
Nie do twarzy ze mną

Błądzę sama pustym domem
I żal taki, i tęsknota
Bo uczynić wszystko mogę
Oprócz tego, byś mnie kochał

Czemu dom jest taki mały
Gdzie się skryć w nim, gdzie się zgubić
Sama z sobą przez dzień cały
Czemu dom jest taki duży
Jakże kiedyś mi zapomnieć
Że już serca nie masz do mnie
Że sposobu na to nie ma
Ani niebo, ani ziemia

Z każdym dniem do ciebie dalej
Dalej wciąż do ludzi
Cóż mi teraz po kabale
Co mi szczęście wróży
Cóż mi teraz po tym świecie
Cóż dać może w zamian
Cóż po wiośnie, cóż po lecie
Jeśli mam być sama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz