Zawsze pójdę z tobą - Andrzej Tylczyński


Irena Jarocka
Zawsze pójdę z tobą


Andrzej Tylczyński

Płynie czas jak wartki rzeki nurt
Nie zatrzyma się żaden dzień
Chcę być bliżej, być z tobą razem
Pójdę z tobą zawsze, dokąd chcesz

Chcę byś mi powiedział chociaż raz
Tak niewiele usłyszeć chcę
Coś, czego nie zapomnę, czego wciąż mi brak
Pójdę z tobą zawsze, zabierz mnie

Jestem tam, jestem tam
Gdzie się kłosy chylą, malwy kwitną
Staraj się, a dostrzeżesz mnie
Jestem tam, jestem tam
Gdzie są gęste lasy, pąki kwiatów
Staraj się, a dostrzeżesz mnie

Ktoś mnie spotkał, kiedy nadszedł zmierzch
Ktoś powiedział, że kocha mnie
Lecz ja czekam tylko na ciebie
Pójdę z tobą zawsze, dokąd chcesz

Zabierz mnie za siedem gór i rzek
Popłyń ze mną dokąd sam chcesz
Będę czekać tu cierpliwie, aż odezwiesz się
Pójdę z tobą, gdy zawołasz mnie

Jestem tam, jestem tam
Gdzie się kłosy chylą, malwy kwitną
Staraj się, a dostrzeżesz mnie
Jestem tam, jestem tam
Gdzie są gęste lasy, pąki kwiatów
Staraj się, a dostrzeżesz mnie...

Obrazy: Daniel Del Orfano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz