Moje serce jest wolne - Wojciech Młynarski


Halina Kunicka
Moje serce jest wolne


Wojciech Młynarski

"Moje serce jest wolne" -
Powiedziała Raquel Welch 👉👉👉
Dziennikarzom na lotnisku w Madrycie
A ja jadę po Polnej
Autobusem marki Jelcz
Czytam o tym w "Ekspresie" czy w "Życiu"

Przed oczyma mi krąży
Znanej gwiazdy kilka słów
I o poklask zabiega nieskromnie
Gapię się niezbyt mądrze
W tę notatkę znów i znów
Rany boskie, to o niej czy o mnie?!

Bo choć nie jestem wampem i
Za wywiad nie zapłacą mi
Moje serce jest wolne, jest wolne
Choć nie oświetla żaden flesz
Tej wypowiedzi - rób, co chcesz:
Moje serce jest wolne, jest wolne

Daremnie wciąż kołaczesz doń
Z bukietem róż wyciągasz dłoń
Na nic owe zabiegi mozolne
Gdy płonie las, nie żałuj róż
Dla szczęścia chwil, dla nowych burz
Moje serce jest wolne, jest wolne
Jest wolne, jest wolne, jest wolne
Jest wolne, jest wolne i już

W jednej chwilce maleńkiej
Ot, co może, proszę pań
Decydować o życiu kobiety
Czasem refren piosenki
Czasem głupich kilka zdań
Z przeczytanej przez ramię gazety

Potem wybrać masz sama
Czy zaplątać życia nić
Do pozorów powoli przywyknąć
Samą siebie okłamać
Żyć nijako, szaro żyć
Czy też przykład wziąć ze mnie i krzyknąć

Nie grywam w filmie głównych ról
Ale spróbuję pójść na ful
Bo moje serce jest wolne, jest wolne
Nie znajdziesz mnie wśród dworu dam
Lecz memu sercu szansę dam
Bo jest wolne, jest wolne, jest wolne

I ufać chce, i wątpić chce
Pulsuje, pali się i rwie
Ile tchu znowu kochać jest zdolne
Znowu na całość pragnie iść
Z miłości wielkiej drżeć jak liść
Moje serce jest wolne, jest wolne
Jest wolne, jest wolne, jest wolne
Jest wolne... od dziś

Na fot. Raquel Welch 👉👉👉
Halina Kunicka w obiektywie Beniamina Jerzego Dorysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz