Nie szukaj daleko - Wanda Sieradzka

Daniel F. Gerhartz
Irena Santor
Nie szukaj daleko


Wanda Sieradzka

Lubisz mnie, szanujesz nawet
Rad zasięgasz w każdej sprawie
Zwierzasz się z miłostek
Cenisz mnie jak przyjaciela
Lecz poza tym nie dostrzegasz
We mnie nic a nic

A może ja
Jestem tą, która szczęście ci da
A może ja, właśnie ja, a nie inna
Wiem, nie powinnam mówić o tym
Chcę, byś odgadł to sam pewnego dnia

Szukasz od lat
Komplikujesz najprostszą ze spraw
A może ja pocałunkiem odmienię ci świat
Tak blisko jest nas miłość
Cicho wyrosła jak kwiat
Dostrzec ją czas, już czas

Patrzysz ciągle nad obłoki
Gdzieś daleko błądzisz wzrokiem
Marzysz, znowu marzysz
Ciągną cię dalekie strony
Oczy dziewczyn nieznajomych
Chciałbyś odejść w świat

A może ja…

Wiem, nie powinnam mówić o tym
Bo odgadniesz to sam pewnego dnia
Że właśnie ja jestem tą, której szukasz od lat
I tylko ja potrafiłabym szczęście ci dać
Tak blisko mnie masz, zrozum
Miłość realny ma kształt
Dostrzec ją czas, już czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz