To wszystko dla mnie - Wojciech Młynarski


Halina Kunicka
To wszystko dla mnie


Wojciech Młynarski

Ten świat, ten świat, co woła mnie
Chwile dobre i chwile złe
Szczęście, które odnaleźć chcę
To wszystko dla mnie
Radości błysk, zwątpienia gest
Śmiechu iskry, krynice łez
To wszystko dla mnie

Dla mnie wiatr chmury po niebie gna
Świat słowa radości zna
I błyszczy urodą dnia
Dla mnie to życie pulsuje, rwie
A ja aż do krańca je wyśpiewać chcę

Dla mnie powraca nadziei blask
I noc na zegarze z gwiazd
Odmierza szczęśliwy czas
Dla mnie świat błyszczy urodą swą
A moje marzenie to wyśpiewać go

I jeszcze ty, i słowa twe
Szczęście, w które prowadzisz mnie
I tęsknota, gdy nie ma cię
To wszystko dla mnie
Twój humor zły, twój śmiech, twój głos
Ten mój z tobą jedyny los
To wszystko dla mnie

Dla mnie wiatr chmury po niebie gna
Świat słowa radości zna
I błyszczy urodą dnia
Dla mnie to życie pulsuje, rwie
A ja aż do krańca je wyśpiewać chcę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz