Jak odnaleźć twój ślad - Jerzy Jurandot


Irena Santor
Jak odnaleźć twój ślad


Jerzy Jurandot

To już tak dawno, gdy objęci wpół
Codziennie szliśmy Agrykolą w dół
I do Łazienek tamtą boczną bramą
Spójrz, tu wciąż tak samo, choć nas nie ma tu
Wyrosło miasto i odszedłeś ty
A tu bez zmiany - staw, pałacyk, bzy
Czy nie zostało nic, zupełnie nic z tych dni

Jak odnaleźć twój ślad
Jak odnaleźć mój ślad
Zapach godzin sprzed lat
Kolor naszej nadziei
Jak odnaleźć cię tu
W kasztanowej alei, dawny dniu

Jak odnaleźć twój ślad
Jak odnaleźć mój ślad
Może rozwiał je wiatr
Z echem dawnych piosenek
Spójrz, zatrzymał się czas
W tym zakątku Łazienek
Tylko nie ma już, nie ma nas

Pamiętasz kasztan? Oto kasztan nasz
A pod kasztanem ławkę naszą znasz
Jest tak, jak było, tylko czas, co pędzi
Trochę mi w pamięci zatarł twoją twarz
Zamykam oczy - siedzisz obok mnie
Znów jest mi dobrze i jest bardzo źle
I myślę jeszcze raz: jest tu coś z nas, czy nie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz