Mój największy błąd - Jerzy Jurandot


Irena Santor
Mój największy błąd


Jerzy Jurandot

Wiedz - tak ci mówiłam
Gdy już w płaszczu stałeś w drzwiach
Tak ci mówiłam, choć za gardło chwytał strach
Wiedz, że cię nigdy nie kochałam

Wiedz - tak ci kłamałam
Drżąc na myśl, że pójdziesz stąd
Wiedz, że wszystko to był błąd
To był mój największy błąd

Wiedz, że gdyby można jakimś cudem cofnąć czas
Że gdyby można wszystko zacząć jeszcze raz
Ni dnia bym z tobą być nie chciała
Tak, nareszcie mam już o tych sprawach jasny sąd
To był mój największy błąd, to był błąd

Czas zawrócić nie chce, głupio naprzód gna
Minął rok, a ja wciąż wracam do tamtego dnia
Minął rok i każdy powrót w zapytania rośnie znak
Czy ja powinnam wtedy z tobą właśnie tak...

Dziś już wiem, że gdyby można cudem cofnąć czas
Że gdyby można wszystko przeżyć jeszcze raz
Na klęczkach bym błagała, zostań
Wiem, że warto dumę i ambicję rzucić w kąt
Nawet jeśli to jest błąd, wielki błąd...
Samotność to większy błąd

Fot. Kjell Ruben

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz