Otul mnie swetrem - Jacek Cygan

Dorina Costras

Jerzy Połomski
Otul mnie swetrem

Jacek Cygan

Otul mnie swetrem
Otul mnie szalem-żalem
Chłodnych rąk
Ciepłych słów
Otul powietrzem
Otul mnie tak
By każda smutna rzecz
Poszła stąd

Smutki leczy, troski leczy
Urok drobnych, bliskich rzeczy
Zwykły uśmiech, stary zegar
Miejsce w oknie, zapach drzewa
W sercu – na dnie
W myślach – na dnie
W burzy, w podróży
W chwilach ciemnych

Obudź mnie gestem
Obudź mnie czułym
Cichym gestem warg
Bliskich tak
Obudź agrestem
Obudź mnie tak
Bym myślał, że to sen
Żale hen

Smutki leczy, troski leczy
Urok drobnych, bliskich rzeczy
Mały brylant, drobny milion
Skromny Hilton w ciepłym Rio

Otul mnie swetrem
Otul mnie szalem-żalem
Chłodnych rąk
Ciepłych słów
Otul powietrzem
Otul mnie tak
By długo w smutną noc
Cieszył dom

1 komentarz:

  1. miałem 9 lat kiedy Jacek Cygan napisał ten piękny tekst a Seweryn Krajewski otulił go specyficznym wtedy aranżem muzycznym … uwielbiam 🙌

    OdpowiedzUsuń