Pamiętam nas z tamtych lat - Andrzej Kuryło


Urszula Sipińska
Pamiętam nas


Andrzej Kuryło

Zupełnie przypadkiem dziś
Ten plik fotografii w ręce mi wpadł
Na zdjęciach sprzed paru lat
Jesteśmy nieśmiali tak
Inni tak, inni tak

To nic, że więcej masz spraw
I zmarszczkę niejedną masz
Wokół ust
Choć film już wypłowiał i zbladł
Dziś ten zapomniany świat
Słońce wniósł

Pamiętam nas z tamtych lat
Z tych niemodnych słów
Pewnie znów się będziesz ze mnie śmiał
Że się rozmarzyłam tak
Że mam skłonność do lirycznych nut

Pamiętam, poznałam cię
Gdy czymś rozbawiłeś mnie
Aż do łez
Dziś częściej mógłbyś się śmiać
Po prostu obracać w żart
Chwile złe, chwile złe

Pamiętam, jak bałam się
Przez kładkę nad wodą przejść
W tamtej wsi
Na zdjęciach ożył ten świat
I trochę chce mi się śmiać
Z siebie dziś

Pamiętam nas z tamtych lat
Z tych niemodnych słów
Pewnie znów się będziesz ze mnie śmiał
Że się rozmarzyłam tak
Ale czasem taka jestem już

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz