Tango z tamtych dni - Tadeusz Kubiak


Barbara Książkiewicz
Tango z tamtych dni


Tadeusz Kubiak

To tango naszych wspomnień
Tango z tamtych dni
Niech dzisiaj nam przypomni
Byłeś tylko ty

Choć nie należysz do mnie
Nie usłyszysz w nim
W tym tangu naszych wspomnień
Najmniejszej łzy

Przyniesiesz kwiat
Taki sam jak kiedyś
Przyniesiesz kwiat
Wypięknieje świat

I choć to tango wspomnień
Wiem, ty powrócisz do mnie
Zapukasz do mych drzwi
I znów będziesz ty

I choć to tango wspomnień
Ty nie zapomnisz o mnie
Najmilszy o tym wiedz
Nic nie poskromi serc

To tango naszych wspomnień
Rozpalonych ust
Pisałeś listy do mnie
Na listeczkach brzóz

Wróżyłeś mi z akacji
Rozsypując liść
Akacje miały rację
Ty musisz przyjść

Wspominam świat
Taki piękny wtedy
Przyniosłeś kwiat
Mam ten kwiat sprzed lat

I choć to tango wspomnień
Wiem, że powrócisz do mnie
Znów wypięknieje świat
Znów mi przyniesiesz kwiat

Obrazy: Jack Vettriano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz