A w moich stronach jesień - Wojciech Młynarski

Justyna Kopania

Jolanta Kubicka
A w moich stronach jesień


Wojciech Młynarski

A w moich stronach jesień
Już w purpurę stroi sad
I złota dość ma w kiesie
By obsypać cały świat
A tutaj co, ludzi tłum
Szarych ulic sto
A tutaj co, miasta szum
I pytanie to

Co ja tu robię w mieście szarym
Gdy jesienny wiatr
Kołysze tam drzew konary
I w purpurę stroi świat
Czego ja szukam tutaj w mieście szarym
Kto to wie
I czemu tam wszędzie dobrze jest
Gdzie nie ma, nie ma mnie

Znów jesień się uśmiecha
I w purpurze stoi świat
Lecz z miasta już uciekać
Nie chcę w mój jesienny sad
Bo dla mnie świat
Barwą róż zalśnił w mieście złym
Nie dręczę się więcej już
Dziś pytaniem tym

Co ja tu robię…

Dał świat niejednej już dziewczynie
Nagle pojąć to, że wszędzie tam
Dobrze może być, gdzie ktoś pokocha ją

A w moich stronach - jesień...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz