Sasza i Alosza - Adrjański i Kaszkur


Jolanta Kubicka  👉👉👉
Sasza i Alosza

Zbigniew Adrjański, Zbigniew Kaszkur

To zdarzyło się nad Czarnym Morzem
Zbyt daleko za mną został brzeg
I byłoby ze mną już niedobrze,
Gdyby w porę nie dostrzegli mnie.

Właśnie Sasza i Alosza
Zgodnie nurka dali w toń
I nim na dno całkiem poszłam
Każdy chwycił moją dłoń
Tłum na plaży krzyczał: „hura!”
Gdym bezpieczna przy nich szła
Chłopcy rzekli: Ach, ty durna
Zbyt krasiwe masz głaza
Od tej pory z tego miejsca
Los sympatii nutkę snuł
Dziś ja chłopców mam dwa serca
Oni moje pół na pół...

Teraz chłopcy piszą do mnie listy
Znów nad Morze Czarne proszą mnie
I jest wniosek z listów oczywisty
Że beze mnie jest im bardzo źle

Że Aloszy oraz Saszy
Obraz mój do serca wpadł
Że czas uczuć nie wygasił
Lecz rozdmuchał je jak wiatr
Nie przyjadę ja, nie proście
Choć pamiętać będę wciąż
Saszy pieśni przy harmoszce
I Aloszy śmieszny wąs
Trudno, muszę dać wam kosza
Choć w nim pełno moich snów
Ech, wy, Sasza i Alosza
Czemu, czemu jest was dwóch...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz