Besame mucho - Wojciech Młynarski


Sara Montiel, Irena Santor - Besame mucho

Consuelo Velázquez Torres - Wojciech Młynarski

Besame, besame mucho
Wraca w pamięci magiczne zaklęcie sprzed lat
Besame, besame mucho
Śpiewałam kiedy miłości otworzył się świat

Besame, besame mucho
Tyś mi wtórował leciutko, cichutko, cyt cyt
Besame, besame mucho
I pierwsza miłość złączyła nas w tańcu po świt

A potem świetlistych milion gwiazd
Zapalił piękny czas
Po niebie znacząc swój znak
I mogła przysiąc bym, że jeszcze w świecie tym
Nikt nigdy nie kochał tak

Besame, besame mucho
Te słowa mają urodę jak rozkwitły kwiat
Besame, besame mucho
Od nas zaczynał i na nas się kończył ten świat

A potem tancerzy cały rój
Wpisałam w karnet swój
Tańczyli ze mną co sił
Lecz gdy tę płytę gram, w pamięci tylko mam
Tancerza, co pierwszy był

Besame, besame mucho
Tak płynąc w jego ramionach nuciłam nie raz
Besame, besame mucho
Tak śpiewa miłość ta pierwsza, co wspomina nas...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz