Życie na różowo - Wojciech Młynarski

Irene Sheri

Edith Piaf - La Vie En Rose
Irena Santor - Życie na różowo

Wojciech Młynarski

Łagodny wzrok, ściszony głos,
leciutki uśmiech w kątach ust,
to dobry portret – na mój gust,
oto ktoś, z kim mój wiążę los...

On marzenia twoje zgadł
i życie me, mój świat
ujrzałam na różowo.

On mnie objął pierwszy raz
i nadał nowy blask
miłości wszystkim słowom.

On, mych snów nieśmiały gość,
w mym sercu zbudził coś,
co czuję wciąż na nowo.

On dla mnie, dla niego ja,
oto wzór,
pod serca wtór,
wzór na szczęśliwe życie.

Bo, gdy on mą miłość ma,
pod jego serca rytm
me serce gra.

Choć szczęście to przelotny ptak,
wiosenny śnieg, jesienny liść,
nie myślę o tym, pragnę dziś
z nim jednym być, znać szczęścia smak...

👉TUTAJ z tekstem Krystyny Wolińskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz