Ja mam ciebie, słońce i plażę - Wojciech Młynarski

Siostry Panas - Ja mam ciebie, słońce i plażę

Wojciech Młynarski

Co mi tam świat, perły i dukaty
Co mi tam fiat, pralka na raty
Ja z tych luksusów sobie kpię
Kiedy wiem, że...

Ja mam ciebie, słońce i plażę
No nie, no nie
Patrzę w niebo, patrzę i marzę
Je-je, je-je
Żeby lato trwało bez końca
Gdy mam ciebie, plażę i słońce
Gdy mam ciebie, słońce i plażę
Je-je

Ja mam słońce, plażę i ciebie
Je-je, je-je
I obłoki na skwarnym niebie
No nie, no nie
Choć powiecie mi, że to mało
Chcę, by lato bez końca trwało
Gdy mam ciebie, słońce i plażę
Je-je

Że jest, jak jest, dawno wiadomo
Co mi tam gest następcy tronów
Największa forsa - co mi tam
Gdy wiem, że mam

Ja mam ciebie, słońce i plażę
No nie, no nie
Patrzę w niebo, patrzę i marzę
Je-je, je-je
Żeby lato trwało bez końca
Gdy mam ciebie, plażę i słońce
Gdy mam ciebie, słońce i plażę
Je-je

Kochajmy syrenki - 1966

2 komentarze:

  1. Brak: "Jak mam go pokochac" (Jesus Christ Superstar)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak: "Jak mam go pokochac" (Jesus Christ Superstar)

    OdpowiedzUsuń