Mały drink - Jacek Bukowski

Irena Santor - Mały drink

Jacek Bukowski

O tak, jeden mały drink
To nie zaszkodzi mi
Gdy sen puka znów do drzwi
A za nim dobra noc
To miła chwila na lot motyla w dal
Bez żadnych ostrych fal
Gdzie czeka nas tyle zdarzeń i barw

O tak, jeden mały drink
Bo pora zamknąć dzień
A on, jak to zdarza się
Nie całkiem bajką był
To miła chwila na lot motyla w dal
Bez żadnych ostrych fal
Gdzie czeka nas tyle zdarzeń i barw

Świat i ja
To muzyka, co w harmonii trwa
Ja i świat pomimo dat
Świat i ja
To na pewno żadna smutku mgła
Ja i świat
To przygoda w drodze do gwiazd
I nie liczmy już lat

O tak, jeden mały drink
Z umiarem, nie do dna
Gdy wciąż pada ciepły deszcz
I swą balladę gra
To miła chwila na lot motyla w dal
Bez żadnych ostrych fal
Gdzie czeka nas tyle zdarzeń i barw

Świat i ja
To muzyka, co w harmonii trwa
Ja i świat pomimo dat
Świat i ja
To na pewno żadna smutku mgła
Ja i świat pomimo dat

Obrazy: Fulvio De Martinis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz