Powiedzcie jej - Franciszek Walicki


Wojciech Korda i Niebiesko-Czarni
Powiedzcie jej

Jacek Grań (Franciszek Walicki)

Powiedzcie jej, że ja ją kocham
Powiedzcie, żeby wróciła tu
Że szukam jej w promieniach słońca
Że szukam jej w zapachu bzu
W kolorach tęczy, w błękicie nieba
I w ciszy jezior, w szumie zbóż
Ale jej nie ma, już nie ma
Ale jej przy mnie nie ma już

Więc jak spotkacie ją kiedyś samą
Jak zobaczycie ją gdzieś
To jej powiedzcie, że kocham
Jak ona kiedyś mnie

Ale jak z innym, z innym chłopcem
Dziewczynę moją spotkacie gdzieś
Możecie wszystkim mówić o tym
Ale nie mówcie tego mnie
Bo ja ją chciałbym zawsze kochać
I zawsze wierzyć w miłość jej
Więc jak spotkacie ją z innym chłopcem
To o tym nigdy nie mówcie mnie

I jej też nie mówcie o mnie
Bo jakiż byłby to sens
Skoro już ona nie kocha
Skoro już nie kocha mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz