Tylko nie mów mi o tym - Franciszek Walicki

Czesław Niemen
Tylko nie mów mi o tym


Jacek Grań (Franciszek Walicki)

Tak już nieraz, nieraz bywa
Że gdy kochasz to myślisz, że
Że dziewczyna jest szczęśliwa
I że ciebie kocha też
I nikomu i nigdy
Uwierzyć nie mógłbyś
Że inaczej może też być

A więc jeśli, jeśli kiedyś
Z innym chłopcem zobaczysz ją gdzieś
To mi nie mów, nie mów o tym
No, bo wtedy nasza miłość skończy się
Więc przynajmniej niech myślę
Że wszystko dobrze jest
A więc nie mów, jak ją spotkasz
Żeś ją widział z innym chłopcem
Nie mów, nie

Możesz mówić, komu zechcesz
Ale tylko nie mnie, nie mnie
Bo ja nie chcę wiedzieć o tym
Że jest tak źle
Bo ja chciałbym ją kochać
I wierzyć słowom jej
A więc nie mów, jak ją spotkasz
Żeś ją widział z innym chłopcem
Nie mów, nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz