Z kujawiakiem - Agnieszka Osiecka


Sława Przybylska
Z kujawiakiem


Agnieszka Osiecka

Do wesela się zagoi
Do wesela się zagoi
Jeszcze konie się napoi
Jeszcze owsa się nakosi
Jeszcze ty mnie będziesz prosił

A gdy ja dorosnę
Przyjdźcie do mnie na wiosnę
Z kujawiakiem weźcie mnie
Z kujawiakiem weźcie

Gdy się już pobuduję
W dom swój was pozwołuję
Z kujawiakiem grodźcie mnie
Z kujawiakiem grodźcie

A gdy ja już urodzę
Swemu zdrowiu zaszkodzę
Z kujawiakiem ratuj mnie
Z kujawiakiem ratuj

Do wesela się zagoi…

A gdy pójdziesz na wojnę
Zabierz myśli spokojne
Z kujawiakiem w drogę idź
Z kujawiakiem w drogę

A gdy mnie już poniechasz
By się z inną pojednać
Z kujawiakiem żegnaj mnie
Z kujawiakiem żegnaj

A gdy mnie już nie będzie
Nić się moja wyprzędzie
Z kujawiakiem nieście mnie
Z kujawiakiem nieście

Do wesela się zagoi
Do wesela się zagoi
Jeszcze konie się napoi
Jeszcze owsa się nakosi
A ty inną będziesz prosił...

Obrazy: Władysław Theodor Benda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz