Święty Franciszku z Asyżu - Jan Twardowski

Sława Przybylska
https://drive.google.com/open?id=0B8dAm5T66ZQqNmpPY1kzZ3VBQzQ
Święty Franciszku z Asyżu

Jan Twardowski

Piękne są góry i lasy
i róże zawsze ciekawe
lecz z wszystkich cudów natury
jedynie poważam trawę

Bo ona deptana niziutka
bez żadnych owoców, bez kłosa
trawo - siostrzyczko moja
karmelitanko bosa
trawo - siostrzyczko moja
karmelitanko bosa

Święty Franciszku z Asyżu
nie umiem Cię naśladować -
nie mam za grosik świętości
nad Biblią boli mnie głowa

Ryby nie wyszły mnie słuchać -
nie umiem rozmawiać z ptakiem -
pokąsał mnie pies proboszcza
i serce mam byle jakie

Piękne są góry i lasy
i róże zawsze ciekawe
lecz z wszystkich cudów natury
jedynie poważam trawę

Bo ona deptana niziutka
bez żadnych owoców, bez kłosa
trawo - siostrzyczko moja
karmelitanko bosa
trawo - siostrzyczko moja
karmelitanko bosa

Trawo - siostrzyczko moja
karmelitanko bosa
trawo - siostrzyczko moja
karmelitanko bosa

Trawo, trawo, trawo, trawo

2 komentarze: