Ze szczęściem na ty - Korczakowski i Zapert


Irena Santor
Ze szczęściem na ty


Jacek Korczakowski, Zbigniew Zapert

Idą ludzie ulicami i gdzieś śpieszą się
Lecz ich bardzo ważne sprawy nie obchodzą mnie
Nie mam czasu na kłopoty, w zły nie wierzę los
Od niedzieli do soboty nie wiem co to złość

Bo ja jestem ze szczęściem na ty
Dla mnie świat zawsze pełen jest barw
Tylko jasne przed sobą mam dni
Bo z kłopotów potrafię się śmiać

Lubię słońce, pogodę i wiatr
Zawsze wolę uśmiechy niż łzy
A poza tym, od lat, lubię chyba cały świat
Bo ja jestem ze szczęściem na ty

Ktoś się smuci, ktoś się gniewa, ktoś ma tysiąc trosk
A ja takich zmartwień nie mam, mnie polubił los
Idę z marzeń pełną głową, śpiewam cały dzień
Więc z daleka złe nastroje omijają mnie

Bo ja jestem ze szczęściem na ty
Dla mnie świat zawsze pełen jest barw
Tylko jasne przed sobą mam dni
Bo z kłopotów potrafię się śmiać

Lubię słońce, pogodę i deszcz
Zawsze wolę uśmiechy niż łzy
A poza tym, sam wiesz, lubię ciebie, bo ty też
Ty też jesteś ze szczęściem na ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz