I Believe In You - Bob Dylan

Bob Dylan - I Believe In You
Wierzę w Ciebie

Marek Zgaiński


Pytają mnie, co czuję
Czy moja miłość jest prawdziwa
I jak wiem, jak to robię, i patrzą na mnie krzywo
Najlepiej, gdybym wyjechał z tego miasta
Nie chcą mnie w okolicy, bo wierzę w Ciebie
Wskazują mi drzwi i mówią — ,,Nie waż się tu wrócić"
Bo nie jestem taki, jakim chcą mnie zrobić
O tysiąc mil stąd jest mój dom
Ale nie czuję się sam, bo wierzę w Ciebie
Gdy płaczę i gdy się śmieję
Wierzę w Ciebie, nawet, gdy nie jesteśmy razem
Wierzę w Ciebie o porannej zorzy
Kiedy noc znika i gdy wstaje brzask
W moim sercu czuję to cały czas

Nie pozwól się oddalić, przygarnij mnie do siebie
Będę przy Tobie zawsze, nie stać mnie
Na to, co mi ofiarowujesz, nieważne, co mówią
Wierzę w Ciebie, wierzę, gdy po zimie nastaje lato
Wierzę, gdy biel zamienia się w czerń
Wierzę w Ciebie, chociaż jestem największym
Błędem na ziemi, chociaż przyjaciele mnie opuścili
Nawet, gdy dadzą mi wrócić, nie pozwól mi zmienić uczucia
Trzymaj mnie z dala od wszystkich ich zamiarów
Nie wyobrażam sobie bólu, ani burzy z piorunami
Ale wiem, że dam radę, bo w Tobie pokładam wiarę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz