I Believe In You - Bob Dylan


Bob Dylan - I Believe In You
Krzysztof Krawczyk - Wierzę w ciebie

Daniel Wyszogrodzki

Ktoś pyta, jak się mam
Czy wytrwać radę dam
Jak pewna moja miłość jest
O tak, a potem marszczy brwi
Pokazuje palcem drzwi
Mój widok mu nie w smak
Bo wierzę w Ciebie tak

Mam rozwiać się we mgle
Nie chcą więcej widzieć mnie
Bo ja nie jestem jednym z nich
Chodź, mam do domu tysiąc mil
Samotność służy mi
Zatem odejdę sam
Bo wierzę w Ciebie tak

Wierzę w Ciebie tak
Kiedy śmieję się i płaczę
Wierze w Ciebie tak
Kiedy jestem całkiem sam
Wierze w Ciebie tak
Kiedy zrywam się nad ranem
Tak, kiedy dzień się budzi
Tak, kiedy noc odchodzi
Tak, ja tę wiarę w sercu mam

Ty błądzić nie dasz mi
Bo chcę przy tobie być
Na nowo pragnę rodzić się
Ja wiem, każdy dzień twym darem jest
Nie obchodzi mnie ich śmiech
Wieczny dług u Ciebie mam
Bo wierzę w Ciebie tak

Wierzę w Ciebie tak
Z każdą nową porą roku
Wierzę w Ciebie tak
Choć to wieczna walka jest
Wierzę w Ciebie tak
Nawet otoczony mrokiem
Tak, ziemia się poruszy
Tak, żadnej bratniej duszy
Tak, ja i tak nie cofnę się

Ty zwątpić nie daj mi
Osobno muszę żyć
Bo inny mnie prowadzi cel
A ból nie przestraszy mnie
Wichura ani deszcz
I godnie będę stać
Bo wierzę w Ciebie tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz