Zabaw się w mój świat - Agnieszka Osiecka

Marta Orlowska

Urszula Sipińska
Zabaw się w mój świat


Agnieszka Osiecka

Mam papierowy dom
Ptaki ze sztucznych piór
Jeszcze krok, najdalej dwa
Do nieprawdziwych gór

Zbieram na sztuczny śnieg
Zbieram na sztuczny raj
Daj mi grosz, grosz albo dwa
Grosik mi daj

Mam wymyśloną wieś
Namalowany sad
Pociesz mnie, pokochaj mnie
I zabaw się w mój świat

A ty nie, ty nie umiesz tak
Ty chcesz prawdziwych burz
A on nie, on nie umie tak
On chce prawdziwych burz

Ty byś chciał czarno-białych kart
I niespokojnych dni
A co masz - palto pełne łat
I zbyt powszedni świat

Wyślę po ciebie tam
Sztuczne rumaki trzy
Złoty wóz już drogą gna
Aż ziemia drży

Dam ci ten śmieszny świat
Dam nieprawdziwy raj
Daruj mi choć jeden rok
Daruj mi rok

A kiedy spłonie już
Mój papierowy dom
Ratuj mnie, wyratuj mnie
I zabierz na swój ląd

Naucz mnie czarno-białych kart
I niespokojnych mórz
Daruj mi palto pełne łat
I twój codzienny świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz