Blu Notte - Nuta blue


Blu Notte - Nuta Blue


Paolo Conte - Jerzy Menel

Panie, panowie, gonicie w dal co tchu
No a we mnie ciągle nuta blue
Co w niej usłyszycie? Nic, wiem
Lecz nie jest mi z tym źle
Więc moja nutko blue
Wyszukaj mnie, wylosuj mnie
Lub wybierz mnie

A ty może właśnie teraz, tu
Zadedykujesz mi tę nutę blue
Blue, blue, blue

Na kolację zaproś mnie, wyciągnij stąd
Tak można jeszcze, można tak
Nie, to nie faux-pas
Nie, to żaden błąd

I ta scena, ta wieczna scena
Już wiedzieć o niej nie pragnę nic
Dzisiejszych czasów zaczynasz temat
A ja chcę tylko przy tobie być

I szkoda słów i szkoda słów
Nie mam pieniędzy, zapłacisz znów
Tak trudno wyżyć za te nutę blue

Ktoś znów wyrusza na polowanie
I pędzi naprzód w nieznane
Jest to kobieta zwycięska znów
Co mknie na łów, na łów

I co za pustka, ta wielka pustka
Tak to codzienny człowieczy test
I co za dłonie, te piękne dłonie
Niech jeszcze jeden uczynią gest

Śpiewają: Marian Opania, Paolo Conte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz