Niewolnica sławy - Jerzy Menel


Paolo Conte - Schiava del Politeama
Marian Opania - Niewolnica sławy

Jerzy Menel


Przysięgnij mi
Że będziesz czciła Boga fanga
I habanery i fandanga
Musisz to przyrzec mi

Przysięgnij mi
Że je traktujesz jako swoje
Przez inne nie chcesz mknąć pokoje

Idź już, ludzie biją brawo
Pragną ciebie, idź
Choć ramiona świat otwiera
To popatrz raz wstecz

Świat chce ciebie tu i teraz
I straszna to rzecz
Niewolnico rozkoszy
Sławą jesteś i już

Przysięgnij mi
Ze nie wyrzekniesz się swej sławy
Bo chyba nie ma lepszej sprawy
Niż królową być serc

Przysięgnij mi
Że będzie w twoim sercu miejsce
Dla kogoś, kto cię kocha jeszcze

Przysięgnij mi
Że się tak łatwo nie pozbawisz
Lakieru, który ktoś zostawił
Na twym ciele jak sen

Tańcz dla nas, tańcz
Bo tego chcemy dziś od ciebie
Spraw, że będziemy w siódmym niebie
Niewolnico

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz