Is Your Love In Vain - Bob Dylan

Bob Dylan, Stanisław Sojka - Is Your Love In Vain?
Czy twa miłość jest jak wiatr?

Marek Zgaiński


Czy to miłość, czy współczucie dajesz mi
Potrzebujesz mnie choć w połowie tak
Jak się starasz ukryć łzy
Mam popiołu garść, wiem, że nadszedł czas
By rozniecić nowy żar
Czy będę mógł zaufać ci
Czy na próżno kochasz mnie

Z czasem ścigasz się, czy nie widzisz
Że ma samotność ciągle trwa
Ciemność kryje mnie, lepiej odejdź stąd
Nie zapalaj wszystkich lamp
Czy znasz mój świat, czy znajdziesz ślad
Czy prowadzić muszę cię
Chciałbym sobą być, ale nie wiem
Czy na próżno kochasz mnie

Na szczycie byłem już
Wiatr chłodził moją twarz
Los uśmiechał się do mnie raz po raz
Królewski stół i skrzydeł szum
Nie wybiły piętna na mych snach

W porządku, jeszcze raz
Jeszcze raz zakocham się
To wariacki gest, możesz noce mieć
I na własność każdy dzień
Czy potrafisz szyć, czy gotować chcesz
I o kwiaty troszczyć się
To ryzyko, wiem, lecz jeśli kochasz mnie
Twoja miłość jest jak wiatr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz