Serdeczne kochanie - Agnieszka Osiecka


Sława Przybylska
Serdeczne kochanie


Agnieszka Osiecka

Ojcze mój, który masz siwe skronie
Siostro moja
Ofiaruj mi dzisiaj kochania dar
Statku mój, który wiesz, jak się tonie
Mój okręcie
Ofiaruj mi dzisiaj serdeczny kochania dar

W najdalszą dal gnało mnie
Za czarny brzeg, białą mgłę
Po drogach stu, miastach stu
Złą i odświętną mnie znali tu
Wciąż nowy dom, nowy świt, mało snu
Dziś mam prośbę jedną...

Biały bzie, który znasz złe pogody
Siwa rzeko
Ofiaruj mi dzisiaj kochania dar
Cieniu drzew, który drżysz na tle wody
Jak muzyka
Ofiaruj mi dzisiaj serdeczny kochania dar

Na dłonie moje spójrz
Zmęczenie dziś na nich już
Złożyło swój smutny ślad
Złą i odświętną mnie widział świat
Wciąż nowy dom, nowy ład, blisko dna
Dziś mam prośbę jedną...

Nocy zła, która znasz obce strony
Chłodna gwiazdo
Ofiaruj mi dzisiaj kochania dar
Młody dniu, w biały tren wystrojony
Moje jutro
Ofiaruj mi dzisiaj serdeczny kochania dar

Ofiaruj mi tylko serdeczny kochania dar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz