Ty i ja, wczoraj i dziś - Marek Dutkiewicz


Anne Marie David - Tu te reconnaîtras
Ty i ja, wczoraj i dziś - Irena Jarocka

Marek Dutkiewicz


Tamten marsz, sukni biel
Po dziś dzień powracają we śnie
Piękni jak letni dzień
Tak mówili o tobie i mnie
Najpiękniejsza z par

Ty i ja tańczymy pośród gwiazd
I cały świat niech żyje nam
Dziś zapraszamy pod nasz dach
Ty i ja, co za przedziwny traf
Że właśnie ty, że właśnie ja, że właśnie tak

Dzisiaj patrz, ogień zgasł
Drzwi otwarte szeroko na mróz
Idzie mgła, wielka mgła
W naszym domu aż gęsto od chmur
Dlaczego to tak, dlaczego to tak

Ty i ja mieliśmy słońce rwać
Osiodłać czas, dogonić wiatr
Otworzyć bramy w światło dnia
Ty i ja jakoś nie wyszło nam
Poszarzał świat, przybyło lat
Lat długich tak

Ty i ja mieliśmy słońce rwać
Osiodłać czas, dogonić wiatr
Odmienić świat
Noc się wlecze bez dna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz