Nie pytaj czemu płaczę - Wojciech Młynarski

Marlene Dietrich - Das Lied ist aus (Frag nicht, warum)

Ewa Dałkowska - Nie pytaj czemu płaczę

Wojciech Młynarski

Nie pytaj czemu płaczę, nie pytaj mnie
Czemu list łzami znaczę, nie pytaj mnie
Znajdziesz odpowiedź jedną na serca dnie
Sześć liter tam złożyło słowo „miłość”

Z twej garsoniery biegnę w śródmiejski tłum
Uciszam serce biedne i myśli szum
Lecz czemu grze zdradzieckiej
Uległam niby dziecko
Nie pytaj po niemiecku: Warum

Już jutro, wiem, gdzieś tam u wód w kurhausie
Kolejna z dam zawiśnie u twych warg
Znów szept „Je t’aime” w lirycznej zabrzmi pauzie
Ach, jakże ja to dobrze znam, lecz ja nie pytam o nic
Warum, je t’aime, baj baju baj
Przed inną poliglotę graj

A mnie, a mnie...
Nie pytaj…

Nie pytaj czemu blednę, nie pytaj mnie
Tu słowa niepotrzebne, bez słów wiem, że
Gdy wrócisz, po staremu
Dam serce sercu twemu
Ale nie pytaj czemu, o nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz