Powiadają, żem jest ładna


Maryla Rodowicz
Powiadają, żem jest ładna

Małgorzata Goraj

Powiadają, żem jest ładna
Nie jest ci to rzecz żadna
Bo się co dzień o wschodzie
Myję rosą w ogrodzie...

Po co rosą się obmywam
Kiedy jestem nieszczęśliwa
Bo wciąż nie ma takiego
Co bym poszła za niego...

Co dzień u mnie są, wypytują wciąż
Pod oknami orkiestra mi gra
Ja nie mówię: "nie", ja nie mówię: "tak"
Ale tego jednego mi brak

Powiadają ci sami
Że się brzydzę chłopcami
Broń mnie Boże od tego
Bym nie miała którego...

Tylko nie chcę pijaka
Ni żadnego hultaka
Pijak wszystko roztrwoni
Hultaj po świecie goni...

Co dzień...

Tylko żądam trzeźwego
Chłopca pracowitego
Co go ujrzę w niedzielę
Przy nieszporach w kościele...

Jak takiego dostanę
Żonką jego zostanę
Będę kochać nad życie
Wszyscy ludzie ujrzycie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz