Marionetka - Wojciech Młynarski


Halina Kunicka - Marionetka
Sandie Shaw - Puppet On A String


Wojciech Młynarski


O, ale marionetka
Dokoła, co krok
Wszyscy chłopcy powtarzają
Trącają się w bok
Na ulicy widząc mnie

Każdy z nich święcie uwierzył w to
Że łatwo zdobyć mnie jest
Że im będę tańczyła jak chcą
Chętna na każdy gest
Więc gdzie nie zjawię się
Słyszę wciąż słowa te

O, ale marionetka…

Każdy myśli, że w dłoniach swych ma
Do serca mojego nić
Że gdy zechcą me serce co dnia
Dla nich wciąż będzie bić
Więc gdzie nie zjawię się
Słyszę wciąż słowa te

O, ale marionetka
Tak o mnie już rok
Wszyscy chłopcy powtarzają
Trącają się w bok
Na ulicy widząc mnie

Lecz życie jak ruletka oszuka ich, bo
Czasem mała marionetka ma nitek i sto
Ale nikt nie dowie się
Która z nich do serca mknie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz