Słowa do matki - Leszek A.Moczulski

Skaldowie - Słowa do matki

Leszek Aleksander Moczulski

Ochraniaj mnie
Ochraniaj, Stróżu mojego świata
Moich snów dziecinnych, białych snów
Tej nocy świata przeprowadź mnie, obroń

Ochraniaj mnie
Ochraniaj, Stróżu mojego świata
Moich snów dziecinnych, białych snów
Przyjdź do mnie i dotknij mnie

Ochraniaj mnie
Ochraniaj, Stróżu mojego świata
Moich snów dziecinnych, białych snów
Tej nocy świata przeprowadź mnie, obroń

Ochraniaj mnie
Ochraniaj, Stróżu mojego świata
Moich snów dziecinnych, białych snów
Przyjdź do mnie i dotknij mnie

Przed stwardnieniem serca mnie obronisz
Przed największą nagłą ciszą w życiu
Przed obojętnością mnie zasłonisz
I przed ciszą mnie obronisz - mnie przed ciszą
Przed nagłą ciszą i zgodą codzienną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz