A na razie jest jak jest - Andrzej Kuryło


Gayga (Krystyna Stolarska)
A na razie jest jak jest

Andrzej Kuryło

Wokół ostra brzmi muzyka
Dni błyskają niby flesz
Gdzie popatrzę, samo życie
Lecz pośrodku nie ma mnie
Coraz trudniej się dostroić
Dopasować do tych fraz
Mówię, mówię sobie
Hej, dziewczyno
Zrób coś z sobą, póki czas

A na razie - jest jak jest
A na razie - nie ma mnie

Na zwolnionych obrotach
Żyję już tyle dni
Wciąż te same kłopoty
I podobne sny
Na zwolnionych obrotach
Czasu mam jakby mniej
I z uśmiechem na pokaz
Nie jest mi lżej

Może mi wyrosną skrzydła
I pofrunę w niebo, hen
W głębi, w głębi duszy czekam chyba
Niecierpliwie na ten dzień
Może, może we mnie coś się zmieni
Z biegiem czasu błyśnie coś
Zobaczymy, poczekamy
Pożyjemy miesiąc, rok...

Fot. Stanisław Gadomski, Wiktor Stolarski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz