Polka idolka - Jerzy Kleyny


Urszula i Budka Suflera
Polka idolka

Jerzy Kleyny

Jam z tej chatki rwała kwiatki
Nie spytali ojca, matki
Wielbiciele biorą haracz
Z mojej Rock and Polka Group
Polka, Polka rock and roll'ka

Widać taka moja dola
Muszę robić za idola
Niech rozszarpią mnie gitary
Cały świat już mam u stóp
Szafy hukną z całej pa...
Szafy hukną z całej pary

Zagraj Polkę, Polkę idolkę, Polkę idolkę
Zagraj Polkę, rock and roll'kę graj
Zagraj Polkę, Polkę idolkę, Polkę idolkę
Zagraj Polkę, rock and roll'kę - hu, hu

Cóż to za metamorfoza
Twarz w tatuaż, włosy w czub
Gdzieś ta mała, głupia koza
Cały świat już mam u stóp
Gdy się wzmacniam erotycznie
Nawiedzonych pęka klub
Jest po prostu, "idolicznie"

Zagraj Polkę...

Idologia, to jest to
Kto by miał jej za złe, kto
Ido-, ido-, idole - graj rock and roll'e - ole

A gdy trafi mi się facet
Życie mi wzbogaci się
Ach, cóż będzie to za ślub
Będą świnki, będzie drób
Idol musi żyć inaczej...

Gdy załapię dobrą passę
Zaraz sobie skoczę w rejs
Szmal obfity, balet kusy
Maxi bajer, sztuki mniej
Niech się spłaczą Polonusy - w USA

Heavy metal, to dla mnie detal
Heavy metal, to jest to
New Romantic to jest antyk
Jutro śmigam przez Atlantic
Przez Atlantic, you know

Heavy metal - to dla mnie detal
New Romantic - to już antyk
Nowa fala się przewala
Rock and roll...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz