Już nie będę taki głupi - Tadeusz Aleksandrowicz


Dwa Plus Jeden
Już nie będę taki głupi

Tadeusz Aleksandrowicz

Już nie będę taki głupi
Jak byłem w niedzielę
Jak byłem w niedzielę
Wszyscy chłopcy tańcowali
A ja mało wiele
Wszyscy chłopcy panny wzięli
Jam został jak cielę

Żadna mi się nie podoba
Tylko Rozala
Żadna mi się nie podoba
Tylko Rozala

Rozala, Rozala
Na na na, na na na na na
Rozala, Rozala
Na na na, na na na

W wojsku służba, w wojsku jadło
W domu miłowanie
W domu miłowanie
Jak przepustki nie dostanę
To sama zostaniesz
Jak tańcować będziesz z innym
Ja pójdę do innej
Będziesz wtedy żałowała
Ja nie będę winny

Żadna mi się nie podoba...

Wstało słonko, dzionek idzie
Stąpa polną miedzą
Stąpa polną miedzą
Choćbyśmy nic nie mówili
Ludzie się dowiedzą
Wojsko w słonku o tym śpiewa
O czym ludzie wiedzą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz