Komu - Teresa Filińska

Steve Hanks

Irena Santor - Komu

Teresa Filińska

Tobie oddaję spokój nocy moich
Tobie oddaję wszystkie moje dni
Ciebie śpiącego, tuląc z niepokojem
Pytam, czy los, czy los spokojne da ci sny

Tobie, choć mnie przyzywasz głośnym krzykiem
Tobie, bo któż nade mną władzę ma
Tobie, choć się nie liczysz z niczym, z nikim
Przebaczam wszystko i nie jestem zła

Tobie bym dała lampę Aladyna
Tobie złowiła najszczęśliwszą z gwiazd
Tobie, choć co dzień już mi przypominasz
Prawdę, że ty, że ty to ktoś ważniejszy z nas

Tobie, boś w moje życie śmiało wkroczył
Tobie, boś zmienił mego życia treść
Tobie zawdzięczam piękno białych nocy
Dla ciebie mogę tyle, tyle znieść

Tobie oddaję wszystkie moje myśli
Tobie, bez kogo już nie mogę żyć
Tobie, bo jesteś drogi i najbliższy
Mimo że wciąż, że wciąż nie mówisz jeszcze nic

Ale na słowa twoje tęsknie czekam
Wierząc, że powiesz je pewnego dnia
Wierząc, że chwila ta już niedaleka
Kiedy usłyszę: "Mama, mama, mama ma"…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz