Niby miłość - Andrzej Bianusz


Sława Przybylska - Niby miłość

Andrzej Bianusz

Czy ja wiem, co to będzie
Czy ja wiem, co przydarzy się nam
Spotkamy się twarzą w twarz
Ty też taką walkę znasz
Ty też tę komedię znasz już

Niby miłość to jest tylko gra, a przecież
Niby miłość - tyle jej na świecie
Popatrz, jak to jest

Spotkamy się - ty i ja
To trwa, to bez przerwy trwa
I z tym bardzo dobrze nam, bo

Niby miłość to jest tylko gra, a jednak
W niby miłość można życie przegrać
Popatrz, jak to jest

Mniejsza z tym, co to warte
Mniejsza z tym, czym skończymy to znów
Znaczonych kart tyle masz
I wciąż mniej uczciwie grasz
Już grasz prawie tak jak ja gram

Niby miłość to jest tylko gra, a przecież
Niby miłość - tyle jej na świecie
Popatrz, jak to jest

Pocałuj mnie - to jest gra
To trwa, to bez przerwy trwa
I z tym bardzo dobrze nam, bo

Niby miłość to jest tylko gra, a jednak
W niby miłość można życie przegrać

Obrazy: Jack Vettriano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz