Nie szukaj mnie - Choiński i Gałkowski

Vidan

Irena Santor
Nie szukaj mnie


Bogusław Choiński, Jan Gałkowski

Nie szukaj mnie
Wiem, że miałeś dzisiaj przyjść
Lecz cię nie chcę widzieć dziś
Po prostu tak już jest
Możesz wierzyć lub nie

Nie spotkasz mnie
W żadnym z umówionych miejsc
Próżno będziesz pusty przebiegać park
Nie znajdziesz nigdzie mnie

Zresztą czy źle, małe zmartwienie, krótki żal
Niepewności przecież też potrzeba czasem nam
Trzeba się bać, że wszystko nagle straci sens
Bez żadnych przyczyn, właśnie tak
Jak dziś zwyczajnie, lecz nie ujrzysz już mnie

W upalny dzień, biały nieruchomy blask
Swoim niepokojem napełnia nas
Dziś nie chcę widzieć cię

Motyl pomarańczowy, a może nocna ćma
Fruwa w pokoju moim
Jest niepokojem dnia
I obietnice z wczoraj są nieprawdziwe dziś
Może to wielka miłość
Może pluszowy miś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz