Właśnie dlatego - Andrzej Tylczyński

Loui Jover

Sława Przybylska, Rena Rolska - Właśnie dlatego

Andrzej Tylczyński

To nie był żart, to nie był traf
Czas wrócił w przeszłość, tak jak słowa
Dzieli nas gniew, rozmowy strzęp
Nie zaczniesz ty ani ja od nowa

Właśnie dlatego, że czekasz
Że tęsknisz, że jestem ci potrzebna
Że wierzysz w mój powrót
Że kochasz mnie niezmiennie
Właśnie dlatego nie wrócę już
Właśnie dlatego, że słów nam braknie
Że prawda gaśnie, nie wrócę już

Co da nam żal, nie liczmy dat
Czas płacił procent nam lichwiarski
Nie będzie łez, w życiu się też
Nie poddasz ty ani ja bez walki

Właśnie dlatego, że czekam
Że tęsknię, że jesteś mi potrzebny
Że wierzę w twój powrót
Że kocham cię niezmiennie
Właśnie dlatego nie wrócę już
Właśnie dlatego, że słów mi braknie
Że wola słabnie, nie wrócę już...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz