Mówiłeś Mario - Andrzej Bianusz


Maria Koterbska
Mówiłeś, Mario


Andrzej Bianusz


Mówiłeś, Mario, mówiłeś tak
I słowa miały barwę i smak
I tylko jedno liczyło się
Że właśnie Marią nazwałeś mnie
Jakbyś niepewność moją
W dłonie wziął
Jakbyś na proszek starł ją

A ja słyszałam w tym jedynie to
Że powiedziałeś Mario, Mario
Z wielką uwagą słucham twych słów
Mówisz mi, Mario - mów, mów

Bo ty z całą mądrością
Jednej rzeczy niestety nie spostrzegasz
Co jasna jest dla mnie
Ze ty mówisz mi, Mario
Wtedy i tylko wtedy, kiedy kłamiesz
Właśnie, gdy kłamiesz

Kiedyś mi rzadko mówiłeś tak
Ale ostatnio częściej, to fakt
Częściej ostatnio zdarza się
Że mówisz, Mario, posłuchaj mnie
A ja naprawdę uwierzyłabym
Ale próbuję darmo

Bo już, wbrew sobie, jedno słyszę w tym
Że powiedziałeś, Mario, Mario
Używasz darmo niektórych słów
Mówisz mi, Mario – mów, no mów…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz