Ja w pierwszej dorosłej sukience - Ernest Bryll

Michael Garmash

Halina Kunicka
Ja w pierwszej dorosłej sukience

Ernest Bryll

Ja w pierwszej dorosłej, wyśnionej sukience
Z niebieską kokardą, drżącym kwiatkiem w ręce
Na balu, na balu, gimnazjalnym balu
W wysokich obcasach i babcinym szalu

Skąd był ten walc, skąd był ten walc
Gdzie mnie zaniosło
Już sama nie wiem, już sama nie wiem, ile to lat
Tak chciałam iść drogą najprostszą
A tak mnie wiatr, a tak mnie wiatr gnał przez świat

Ja pierwszy raz w życiu wiosną całowana
On taki niezręczny, ja taka zmieszana
Na łące, na łące, pod skrzydłami lasu
Po co się spieszyłam, po co się spieszyłam
Tyle miałam czasu

Skąd był ten walc...

Ja w białym kostiumie z bukietem konwalii
I "gorzko", i "gorzko" wciąż goście wołali
Ja z dzieckiem w beciku, po kartki i wstążki
Ja z chłopcem, tornister, a w nim pierwsze książki

Skąd był ten walc…

Skąd był ten walc, gdzie mnie zostawi
Kiedy orkiestra przestanie grać, przestanie grać
Kto płakać ma, a kto się bawić
Jaki ten wiatr gorzki ma smak, jaki ma gorzki smak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz