To tylko tu


Jan Danek, Natasza Zylska
To tylko tu


Jan Świąć

To tylko tu, to tylko tu
Piosenka bawi nas
Zaśpiewaj ze mną wraz
To tylko tu, to tylko tu
Taniec porywa nas
Przyjemnie płynie czas

To tylko tu, to tylko tu
Nawet gdy pada deszcz
Rytmicznie pluszcze deszcz
To tylko tu, to tylko tu
Zaśpiewaj ze mną, jak chcesz

Graj miła, graj mi całą noc
Daj miła, daj mi wrażeń moc
Daj miła, daj mi tańca żar w tę noc
Graj miła, graj melodię tą

Graj miła, o graj mi całą noc
Piosenka bawi nas
Zaśpiewaj ze mną wraz
Daj miła, o daj wrażeń moc
Taniec porywa nas
Przyjemnie płynie czas

Daj miła, daj mi tańca żar
Nawet gdy pada deszcz
Do rytmu pluszcze deszcz
Graj miła, o graj melodię tą
Zaśpiewaj ze mną, gdy chcesz

Melodia ta uśmiech ci da
Rytmem czaruje cię
Przy tobie jest jak cień
Melodia ta, każdy ją zna
Co chcesz to sobie mów
Nie musisz znać jej słów

Melodii tej posłuchać chciej
Radosny jest jej ton
Dla ciebie śpiewam ją
Melodia ta, maleńka ma
Radość przyniesie co dnia

Obrazy: Jon Whitcomb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz