Jestem dobra - Maria Czubaszek


Danuta Rinn - Jestem dobra

Maria Czubaszek

Wiem, co sobie myślą, kiedy widzą mnie:
„Ta załatwi wszystko sobie to, co chce” –
I są blisko, załatwię inne, tylko wpierw…
Piosenkarkę z wdziękiem i modelkę top,
I tę prezenterkę aż do bólu blond.
Prędzej pęknę, niż one będą mieć szoł-tok!

Jestem dobra, trudno, nie poradzę nic;
Prędzej mogę schudnąć, niż dziś udawać szarą mysz.
Ponoć Winfrey Oprah niezła także jest,
Też ma własny program, przeczytałam gdzieś,
No i dobra! To nie mój problem, tylko jej.

Konkurencja duża, nic to dla mnie, nic,
I choć nie po różach muszę naprzód iść,
Iść jak burza, o swoje walczyć, piąć się wzwyż.
Koniec z prezenterką i modelką top,
Piosenkarką – cienko śpiewa disco, rock.
Nie ma lekko, lecz mam już własny szał, szoł-tok!

Jestem dobra, trudno, nie poradzę nic;
Prędzej mogę schudnąć, niż dziś udawać szarą mysz.
Niech tam Winfrey Oprah tok-szoł także ma,
Skoro też jest dobra, dobra tak jak ja,
Niech ma program, każdemu szansę trzeba dać.

Szansę dać - no a dlaczego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz