Piosenki kompozytorów radzieckich - Biały bez


Jewgienij Martynow - Белая сирень

Белая сирень в твоём саду...
Лишь только к ней я подойду -
И вспомню вновь слова твои: -
Белую сирень ты зря не рви.

Белая сирень -
Белых гроздьев стая,
Может, ты живая,
Может, видишь ты,
Как я жду любви,
Как о ней мечтаю?!.
Знаю,
Что цветёт сирень к любви!

Белая сирень, скажи ты мне,
Зачем грустить в чужом окне?
Как сладок плач, как горек смех!
Белая сирень - как белый снег.

Белая сирень, прошу тебя,
Не отцветай, не облетай!
Душе моей надежду дай,
Белая сирень, не отцветай!

Biały bez - Wiktor Maksymin


Kwitnie biały bez w ogrodzie twym...
Wspominam dziś minione dni,
gdy byłaś tu w majowy zmierzch
i wśród krzewów bzu tuliłem cię.

Wonny biały bez
cichy ogród zdobi...
Myślę wciąż o tobie
i uwierzyć chcę, że ty kochasz mnie,
chociaż ty daleko -
czekam,
wróć, kochana, czekam cię!

Bzu białego kiść w swej dłoni mam
i smutno mi, bo jestem sam.
Jak słodki płacz, jak gorzki śmiech!
Piękny biały bez — jak biały śnieg.

Wonny biały bez...

Biały kwiecie mój, dziś proszę cię:
niech żyją wciąż płateczki twe,
nadzieję mi niepłonną daj,
biały kwiecie mój, w rozkwicie trwaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz